niedziela, 18 maja 2014

Summer♥

Hejka!! Już prawie miesiąc mnie tu nie było. Zaniedbałam i wasze blogi i swojego, ale to tylko i wyłącznie dlatego że mam testy, pracę i może troszeczkę musiałam odsapnąć od tego całego internetu... Poza tym chyba zaliczyłam lekką depresje. Nie wiem jak w Polsce ale w Danii naprawdę przez 2 tygodnie cały czas padało i nie było żadnego słońca. Słońce pokazało się dopiero wczoraj i mam nadzieje że chodź trochę ze mną zostanie. Nawet teraz nie wiem co napisać.  Jestem już po teście z Duńskiego i powiem wam że chyba dobrze mi poszedł. W Środę mam 4 godzinny test z matematyki do tego 3 wypracowania ( jedne na jutro i jeszcze nie zaczęłam). 
Ale jak każdy wie zaraz są wakacje! Już nie mogę się ich doczekać. Chodź ja z wakacji będę miała tylko 3 tygodnie urlopu to i tak nie mogę się doczekać ;) Dziś pragnę wam pokazać parę zdjęć z tego czasu gdy mnie tu nie było ;) Byłam też 2 lub 3 razy na zakupach więc niedługo ukażą się nowe stylizacje, a teraz zapraszam do oglądania ;)







Mam nadzieje że ktoś dotrwa do końca w czytaniu ;) Teraz lecę nadrobić zaległości na waszych blogach ;) 
Pozdrawiam Zuzia♥

9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ;)
    Ja również nie mogę doczekać się wakacji ;)
    Zapraszam: http://wenu-wenu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku...jak ty ładnie wychodzisz na zdjęciach ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie kiepska pogoda sie zbliza po az 3 slonecznych dniach nadchodzi tydzien deszczowy ;) norma tu.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się, nauka jest najważniejsza! Ważne że testy dobrze napisałaś :) Również nie mogę doczekać się wakacji.

    Czy mogłabyś poklikać w linki oraz w baner Rings and tings ? Dziękuję serdecznie :)
    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/05/rings-and-tings-wspopraca.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie również wreszcie wyszło słońce i zapowiada się, że będzie dużo słońca :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dzis sroda, jak poszedl test?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że dobrze ;) Niedługo się okaże :D

      Usuń
  7. mam nadzieję, że test poszedł dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę się doczekać wakacji!
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)