sobota, 21 czerwca 2014

SkiveFestival! ;)

Hejka!! Dziś chcę wam pokazać na czym byłam 2 tygodnie temu. Raz w roku w mieście gdzie kiedyś mieszkałam, a teraz mam do niego 12 kilometrów odbywają się koncerty. Jest to tak zwany SkiveFestival. Przyjeżdża na niego bardzo dużo ludzi i przez 4 dni jest jedna wielka impreza. Myślę że przede wszystkim są to super wspomnienia, no i mogłam mieszkać przez 4 dni sama bez rodziców :D
Dziś przede wszystkim chcę wam pokazać kto występowała na tym festiwalu ;)
Pierw chcę wam pokazać najlepszy koncert. Zaczął się o 23,30 a skończył o 2 w nocy. Z racji tego że uwielbiam Martina Garrixa to stałam w pierwszych rzędach. Martin ma 18 lat i jest mega przystojny ;) Chyba każdy go zna ;) 

Kolejnym koncertem o którym pragnę wam powiedzieć jest Lukas Graham. Kocham jego piosenki i jego perkusistę ;) Gdy tylko wszedł na scenę wszyscy śpiewali razem z nim. Był to jeden z koncertów które warto zapamiętać ;)

Kolejny by DJ Kongsted. Rozgrzewał nas przed Martinem Garrixem ;) 

Byli też typowi duńskie gwiazdy ;) Na zdjęciu poniżej jest Nik&Jay. Mają około 34 lat i świetnie śpiewają ;)

Był też Mads Langer. Świetnie śpiewa i jak się później dowiedziałam to urodził się w Skive ;) Każdy go w Danii zna ;) 

Był też Christopher! Uwielbiam go. Świetnie śpiewa i jest piękny :D Możliwe że ktoś z was go zna ;)

Było też wiele innych wykonawców lecz nie chcę zawalać was zdjęciami ;) Mam dla was jeszcze 3 fotki z festiwalu na których jestem ja lub jedzenie ;)

Poz tym zapraszam wszystkich na mego instagrama ;)
To było 2 tygodnie temu a co teraz u mnie słychać? Jest kiepsko. Mam problemy z plecami i w weekend dlatego nie pracuję. Lekarz przepisał mi 11 tabletek na dzień. Leżę w łóżku, śpię i oglądam filmy nie mając na nic siły. We wtorek mam wycieczkę na której będzie shopping z klasą w bardzo dużym mieście do którego jedzie się 2 godziny, więc muszę się jakoś wykurować ;)
A u was jak tam? 
Wiecie że jeszcze tylko 6 dni i wakacje! Z koleżankami zamierzamy kupić szampana i w piątek świętować ;) ( w Danii można kupować alkohol od 16 lat) :D
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi wykonawcy którzy dali koncert ;)
    Chociaż szczerze przyznam że żadnego z tych wykonawców nie znam ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    https:/crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję, mnie czasami bolą plecy, ale raz na jakiś czas. U mnie nudno... :(

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. alesuper! :D takie imprezy są zawsze fajne :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No to zdorwiej :3 Bardzo fajny post, jak wszystkie poprzednie ;)
    Zapraszam: http://styletimeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog :D
    Zapraszam http://www.strongbody-builder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka :)
    Widzę, że świetnie się bawiłaś :)

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałaś się świetnie bawić. ;)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale musiałaś mieć swietną zabaw
    ja już obserwuje jako lexy :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno świetnie się bawiłaś :)
    Chyba wszyscy cieszą się na wakacje, ja mam swoje od kwietnia.
    Co do alkoholu to nie wiedziałam, że tak jest w Danii. Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Po zdjęciach widać, że było genialnie ;)
    obserwacja? www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)