środa, 25 czerwca 2014

Szkoła rolnicza ;)

Hejka!! Nie wiem jak u was, ale u mnie dużo się dzieje w tym miesiącu. Miałam już 2 wycieczki klasowe i to tydzień po tygodniu! Do tego oceny już wystawione więc lekcje wyglądają tak że nauczyciele zabierają nas nad jezioro żeby się pokąpać :D 
Dziś chcę wam opowiedzieć trochę o jednej z dwóch wycieczek. Pierwsza z nich była 3 dniowa. Pojechaliśmy do szkoły rolniczej! Był świetny ubaw. Mieliśmy tam lekcje ale większość czasu graliśmy w palanta lub mieliśmy zajęcia typu jechanie na farmę i oglądanie małych świń i krów. Gdy tam jechaliśmy to mówiłyśmy sobie z koleżankami że nie będzie tam żadnych przystojniaków, bo zazwyczaj w Danii rolnicy nie są ładni, ale gdy tam dojechaliśmy okazało się że rolnik może być ładny :D Oni tam mieszkali w internatach więc gdy tylko my byliśmy na świeżym powietrzu to przyłączali się do nas. Najlepsze było to że oni mają tam posiłki 6 razy dziennie. Najadłam się za wszystkie czasy ;)
Mam też dla was parę zdjęć z tej wycieczki ;)


A wy  jeździliście na jakieś wycieczki lub urlop ostatnio? Napiszcie w komentarzu, bo chętnie poczytam ;) 
Jeszcze tylko 2 dni do wakacji!! 
Pozdrawiam Zuzia ;)

11 komentarzy:

  1. Hahaha kto by pomyślał że rolnicy mogą być przystojni ! :D Cieszę się że wycieczka udana .
    Fajne że nauczyciele zabierają was nad jezioro <3
    Czy mogłabyś poklikać w linki pod postem ? Dziękuję serdecznie :)

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/06/handpicklook.html

    OdpowiedzUsuń
  2. mega focie!
    już obserwuje i licze na uczciwy rewanż ;') www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że macie takie wycieczki ;) Jak ja chodziłam do szkoły, to mieliśmy ich bardzo mało.
    www.dariinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z moją klasą byłam tylko na zielonej szkole w maju :> Fajnie, że się wybawiłaś ^^
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny post ;)) widać, że świetnie się bawiłaś! ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że świetnie się bawiłaś :3
    Ja byłam na 2-dniowej wycieczce w Krynicy ;)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się bawiłaś :D
    Ja w tym roku nie miałam wycieczek (taki na noc).

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nigdzie nie jeździłam ^^
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio nigdzie nie jechałam ;/

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha fajna zabawa musiala byc :)

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)