piątek, 13 czerwca 2014

The Body Shop

Hejka!! Wracam do was po 2 tygodniowej przerwie ;) Dziś chciałabym wam pokazać moją wycieczkę do Viborga ( większego miasta). Jak sama nazwa postu wskazuję jest tam sklep pewnie wam znany, a mianowicie The Body Shop. Zakochałam się w tym sklepie gdy tylko o nim usłyszałam lecz pierw myślałam że nie ma go w Dani, bo w Polsce go nie ma. Później gdy dowiedziałam się że jest w Danii sieć tych sklepów znalazłam ten sklep oddalony ode mnie o 120 km. Gdy 2 tygodnie temu dowiedziałam się że jest jeden The Body Shop do którego mam jakieś 50 km od razu zaplanowałam że muszę jechać do Viborga na mały shopping ;) i tak oto weszłam w posiadanie kilku rzeczy z The Body shop i przy czym spędziłam fantastyczny dzień z moją sis.
Oto zrobione przeze mnie zdjęcia butiku.




W sklepie nie kupiłam sobie zbyt dużo rzeczy  ze względu na to że mam dużo kosmetyków do pielęgnacji skóry, lecz oczywiście musiałam kupić ich musy do ciała :D Na zdjęciu jest mus o zapachu Morgina. To kwiat z Indii i od razu urzekł mnie jego zapach ;) Po prawej stronie mamy zapach truskawki w którym zakochałam się ja i moja sis. Musy mają po 50ml i kosztowały w przeliczeniu około 25 zł za sztukę więc mam tylko dwa tym razem ;)

Kupiłam też sobie eyeliner. Oglądałam te kosmetyki wcześniej w internecie i  wiedziałam że muszę go wypróbować. Eyeliner jest dobry ale jednak nic nie pobije eyelinera z polski który kiedyś miałam ;) To mój numer dwa jeśli chodzi o eyelinery. Jest to głęboka czerń i kosztował w przeliczeniu 50 zł.

Mam jeszcze dla was parę zdjęć z wycieczki do Viborga ;)
Gdy byłam w Viborgu natrafiłam też do super sklepu ze słodyczami ;)


 Do wakacji jeszcze tylko 14 dni!! 
A wy co myślicie o The Body Shop? Znacie ten sklep?

14 komentarzy:

  1. Również nie mogę się doczekać wakacji! ♥
    Ja osobiście tego sklepu nie znam, ale z chęcią bym się do niego wybrała! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    https:/crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajjj, pozazdrościć! Sama chętnie bym się wybrała, niestety w Polsce chyba tych sklepów nie ma (a jeśli są to oddalone od mojego miasta o kilkaset km :(
    Od jakiegoś czasu przeglądam twojego bloga i każda notka jest coraz to lepsza!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i wypełnisz ankietę dotyczącą mojego bloga, do której link znajdziesz w notce! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jeden ze sklepów boże ja też odliczam do wakacji :D
    Aż sie głodna zrobiłam *_* co powiesz na wspólną obserwacje? odpowiedź u mnie
    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sklep ten znam tylko i internetu jak dziewczyny opisywały go na swoich blogach, niestety nie miałam jeszcze okazji tam być ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, bardzo chcę pójść do The Body Shop :)
    Już niedługo fantastyczne i genialne wakacje :D

    http://onlygrape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne zdjęcia i widać,że znasz się na tym co robisz.Może wspólna obserwacja? Zapraszam,daj znać u mnie w komentarzu,a na pewno się odwdzięczę.
    Życzę miłego wieczoru i czekam na kolejny wpis z twojej strony.Mam nadzieję,że będziemy wpadać do siebie nawzajem.
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post! pisałaś u mnie o wspólnej obserwacji więc ja już obserwuję i czekam na ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten sklep

    ps. a u mnie? NOWOŚCI FASHIONOWE

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny sklep, można w nim stracić głowę ;))

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten sklep :)) Z przyjemnością tu wrócę :) Obserwuję i liczę na rewanż:)

    ps zerknij u mnie PARFUM FRANÇAIS http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie znam tego sklepu :D
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ci tych musów do ciała *0*
    http://adeusz-aduu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry post :D sklep znam i sądzę, że mają fajne rzeczy!



    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bodyshop jest fajny, ale niestety dla mnie za drogi :/

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)