piątek, 11 lipca 2014

I ♥ POLAND

Hejka!! Od poniedziałku jestem w Polsce i już zakochałam się w pogodzie i tych przecenach ;) 
Z racji że mieszkałam w Bydgoszczy to tam będę większość czasu, lecz teraz jestem u babci na Mazurach i napawam się nimi, chodź pogoda się dziś trochę popsuła. W Bydgoszczy byłam jak na razie tylko 2 dni lecz zdążyłam wpaść na chwilę do Focusa( centrum handlowe) i kupić sobie jakieś ciuszki ;) Do tego w poniedziałek byłam u fryzjera i dokonałam dużej zmiany w wyglądzie z której jestem zachwycona, lecz efekty pokażę wam dopiero w następnej notce ;) Ogólnie moje plany są takie że będę na tydzień w Bydgoszczy i na tydzień w Mrągowie ;)
Teraz mam dla was efekt sesji którą zrobiłam z moją sis w Danii ;) 





A wam jak mijają wakacje?
Życzę każdemu udanych urlopów i pozdrawiam ;)  

15 komentarzy:

  1. Śliczne fryzura :)
    Moje wakacje? Trochę nudne, ale przynajmniej teraz nudzę się z moją kuzynką :D

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, ja mieszkam w Bydgoszczy! :)
    Życzę Ci udanego pobytu w Polsce :)

    Pozdrawiam! :)
    www.personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia i fajnie , że wyjazd się udaje oby tak dalej :)
    Zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia ! Udanego pobytu w Polsce :))
    claudieeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam babcię na Mazurach ;)
    A co do Focusa panują tam teraz ogromne przeceny ;p

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zyczę udanego pobytu u nas :)
    Tak Mazury są piękne , mam takie szczęściee tu mieszkam:)
    Zapraszam domnie ,dopiero zaczynam ale mam nadzieję że wpadniesz i ocenisz ?:)
    Ja obs liczę na rewanż :)
    aalice-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do Polski lecę 7 sierpnia , mam nadzieję że pogoda dopisze. Cudowne zdjęcia ! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie : http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia:) Dobrze wyglądasz.
    Obserwuję i zapraszam http://daydreamjuice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super post :) obserwuję i liczę na to samo
    zapraszam : paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To miłe, że podoba Ci się nasz kraj :)
    Zdjęcia zrobione w cudownym miejscu *.* Bardzo klimatyczne.

    Zapraszam: http://ciciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia mi się bardzo podobają:) super notka :) piękny wygląd bloga :)
    bardzo mi sie podoba ten blog !! :)
    pozdrawiam i życze miłych wakacji i sukcesów w blogowaniu ! :) ♥♥♥
    ................................................................
    A może obs za obs daj znac na moim blogu :)↨♥♥
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że jesteś w Polsce :). Świetne zdjęcia!

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)