czwartek, 3 lipca 2014

Jeszcze 3 dni i urlop...

Hejka!! Jeszcze tylko 3 dni i będę mogła nacieszyć się wakacjami. tak naprawdę wakacje zaczęły mi się w piątek, lecz ktoś musi na tym świecie pracować i wypadło na mnie ;) Już od wtorku chodziłam do pracy, a urlop zaczyna mi się w poniedziałek. Są też mocne strony bo w niedzielę w nocy jadę do Polski! Nie mogę się doczekać. Nareszcie odpocznę, bo teraz niezbyt mi to wychodzi bo pracuję od 9 do 16. 
Oczywiście jeśli miałam poniedziałek wolne i akurat dostałam wypłatę to musiałam jechać na jakiś shopping bo gdy widziałam te przeceny... :D 
Niestety nie pokaże wam co sobie kupiłam bo wszystko jest już spakowane, lecz ubrania będę nosiła w Polsce więc będę robiła wam zdjęcia outfitów i pisała skąd mam te ubrania ( większość jest z H&M'u) :D
Dzisiaj mogę wam pokazać nową torebkę firmy Pieces którą zabieram do Polski więc są w niej już książki i paszport mój i mojego psa ;) 
Prawie bym zapomniała. Jakiś ponad miesiąc temu zaprojektowałam i kupiłam sobie Nike Roshe Run. Są to moim zdaniem najwygodniejsze buty na świecie ;) Mam fotki i chętnie podam wam link do tej stronki gdzie sami możecie projektować swoje buty nike. To oryginalna stronka Nike. Na buty trochę czekałam bo musieli je zrobić. Zapłaciłam za nie 1000kr. ( około 500 zł) 

Link do stronki -Klik
A wy jakie plany macie na wakacje? Mieliście już urlop czy jeszcze czekacie? ;)
Pozdrawiam Zuzia ;)

13 komentarzy:

  1. miłego wypoczynku :D
    oo można projektować buty? suuper :)
    Twoje buty są naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo to nie tak dużo jak na takie buty i jeszcze samemu zaprojektowane ;)
    Udanego wyjazdu ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego wypoczynku , a butki są piękne :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały blog <3 Buty cudowne! Gdzie zatrzymujesz się w Polsce?
    obserwacja za obserwację?
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego i miłego wypoczynku :) Piękne buty :))
    claudieeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę ci więc udanego wyjazdu :D
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty cudowne <3 obserwuję i zapraszam do siebie:) http://daydreamjuice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. milego urlopiku, moj dopiero za miesiac :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chrome Hearts, undoubtedly one particular of
    Chrome Hearts Sale one's pillars of high-class apparel, has become a cult manufacturer, regarded notably for luxurious things with out conformity. With designs which variety through the brand’s signature jewellery, to bags, equipment and apparel, Chrome Hearts has its dwelling during the realm of made-to-measure and limited editions
    Chrome Hearts Online. At first under-going excellent achievements applying the celebs when it initially released, Chrome Hearts has gone on to brush shoulders with high-fashion, working with a range of prominent collaborations, notably most not as well lengthy back with Gareth Pugh
    Chrome Hearts Caps.

    On this Problem 24 still-life, Schön! appears at versions of sunglasses which, with their exclusive designs caught our awareness. From a Grand Beast, with 18K audio gold frames with White Buffalo Horn temples, to its sibling Grand Beast II, with its similarly smooth style and design and elegance, these Chrome Hearts sun shades are luxuriously one particular of the sort. Recognize the Sterling Silver lighters mirrored within the glass during the sun shades, an uncomprisingly luxurious merchandise to incorporate towards the list of remarkable Chrome Hearts paraphernalia.

    Chrome Hearts doesn’t restrict itself to run-of-the-mill devices, as is demonstrated utilizing the Sterling Silver Dagger or perhaps the Ebony Cross, graphic under within the reflections. All regalia is intricately crafted to evaluate, according to the significant requirements of excellence that build up the heritage in the model. The awesome styles might be observed exclusively within the Ponder Area at Selfridge’s. For extra points on stockists, head towards your Chrome Hearts on-line internet site, and adhere to Chrome Hearts on Instagram for an perception in towards the entire world to the awesome model.

    OdpowiedzUsuń
  10. BUTY!!!! <333333333333333

    Zapraszam do mnie, nowy post :)
    http://sowhaatifiloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje plany to pojechanie do rodziny oraz nad morze. Dodatkowo u mnie jest moja kuzynka <3

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty już pewnie w Polsce, miłego wypoczynku. Super butki. Z chęcią zobaczę oufity.
    Zaczynam od nowa z blogiem, zapraszam do mnie i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powakacjować się i szaleć trzeba, póki można! Bezpiecznych i spokojnych Ci tych wakacji życzę :) Będę tu zaglądać, ja już Cię obserwuję. Koniecznie :) eleeyn.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)