niedziela, 3 sierpnia 2014

Jeszcze tylko tydzień!

Hejka!! Gdy przeczytacie tytuł posta pewnie zastanowicie się do czego jeszcze mam tydzień? ;)  
Mianowicie za tydzień zaczyna mi się szkoła. Gdy wy w Polsce macie jeszcze wakacje/urlopy, ja od 11 sierpnia chodzę do szkoły i z powrotem do pracy. 
Czy się cieszę? Nie ;)
 Powiem wam że te wakacje mijają zbyt szybko. Zazwyczaj mówi się że w wakacje będzie więcej czasu, lecz tak naprawdę to jesteś więcej czasu na świeżym powietrzu i nie masz zbytnio czasu by grać na komputerze itp. Z racji że wakacje się kończą we Wtorek wybieram się na zakupy do Aarhus, więc możecie spodziewać się halu z całych wakacji, bo nazbierało mi się też trochę rzeczy z polski ;)
Teraz mam dla waz zdjęcia z ostatniej sesji na którą się wybrałam z siostrą i kuzynką ;)




sukienka: cropp
A wy do kiedy cieszycie się wakacjami/urlopem? 
 Miłego dnia i pozdrawiam Zuzia ;)


10 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdjęcia ;)) .. no i powodzenia w szkole ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać tego halu :)
    śliczna sukienka :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zazdroszczę wam tej szkoły, ale zdjęcia ładne ;)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne! Wakacjami zawsze ciesze!
    obserwuje jako lexy i licze na rewanź :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing look<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. biedako w srodku lata do szkoly :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia ;)
    Obserwuję ;*
    testowanieprobki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie dobrana sukienka do butów! ;) Jak najbardziej tak! Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję tak szybkiego powrotu do rzeczywistości... Outfit super ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku wakacje spędzam pracowicie może na drugi rok uda mi się odpocząć. Masz racje, że wakacje mijają zbyt szybko
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)