czwartek, 27 listopada 2014

Nowości Primark! ;)

Hejka!! I znów mam czwartek.;) Dziś przychodzę do was z nowościami. Jest to parę ubrań które kupiłam sobie gdy byłam w Berlinie. Oczywiście nie są to wszystkie ubrania, bo szczerze mówiąc nie robiłam jeszcze zdjęć ubraniom ;) 
Na pierwszym zdjęciu chcę wam pokazać koszulę z primarku którą mam przewieszoną. Koszula jest w kratkę, ma szare rękawy i Literę A na placach. Uwielbiam ją i noszę najczęściej ;)

T-shirt z primarku. Kupiłam go na dziale z piżamami, ale gdy tylko zobaczyłam że jest z Harrego Pottera to musiałam go mieć ;) Jest strasznie wygodny i teraz najczęściej noszę go po domu.

No i oczywiście musiałam sobie kupić piżamę. Jest z primarku i uwielbiam materiał z którego jest zrobiona. Jest cała w misiu i noszę ją najczęściej gdy jestem chora co często się teraz zdarza lub jak mam leniwe dni ;)

Sweter z kołnierzykiem też jest z primarku ;)  Dla mnie jest elegancki ale i na luzie. Okazało się że moja siostra kupiła sobie taki ale w innych kolorach. Ja uwielbiam szare swetry ;)

Cardigan z primarku i Crop top z H&M'u. Cardigan trochę mi spada z ramion, więc często go nie noszę, lecz jest piękny i na pewno w wakacje będę go nosiła częściej ;)

To chyba tyle na dzisiaj ;) Do następnego czwartku ;) 
A wy byliście kiedyś w primarku?
Pozdrawiam Zuzia

3 komentarze:

  1. Świetne te ciuszki:))
    Primark to świetny sklep, byłam w tym w Oxfordzie i wyjść nie mogłam haha

    Pozdrawiam!:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie yłam nigdy w primarku, wiele rzeczy z sh miałam z tego sklepusuper sprawa! No i wiele słyszalam o tym sklepie, może kiedyś jak będę gdzie gdzie jest ten sklep to sobie cośkupię łądnego! :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdobycze

    - http://laninatosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)