poniedziałek, 16 lutego 2015

marzenia do spełnienia

Marzenia do spełnienia czyli co chciałabym mieć w niedalekiej przyszłości lub gdzie chciałabym się znaleźć ;)

Apple Macbook Pro 13''
Moja siostra kupiła go sobie przed świętami i od razu się w nim zakochałam. Jest naprawdę szybki i na dodatek mało waży co jest jego wielką zaletą gdy muszę mieć dobry komputer do szkoły ;)
Remont pokoju. 
Tak dokładnie marzy mi się pokój z białymi ścianami. Dokładnie rok temu pomalowałam sobie pokój na zielono i fioletowo. Teraz namawiam rodziców by kupili mi dobrą białą farbę ;) Marzy też mi się stojak na ubrania ;) 


Wycieczka do Londynu
Do Londynu co prawda mam już kupiony bilet ;) Mam tylko nadzieje że tam dotrę :) Zawsze London był dla mnie marzeniem. Gdy wszyscy mówili że kiedyś jeszcze polecą do USA ja zawsze mówiłam że ja będę w Londynie i powoli to marzenie się spełnia ;)

Pełna i perfekcyjna szafa
Marzy mi się szafa. Nie koniecznie wielka w której nie ma miejsca, lecz taka w której znajdę wszystko czego potrzebuję i nie będzie tam 150 par podkoszulek w których nie chodzę. ;)
Marzy mi się by była to szafa bieli, czerni, szarości i pasteli. 
Tydzień temu zaczęłam na poważnie pracować nad moją szafą i powiem wam że jeszcze tyle ubrań na sprzedasz nigdy nie miałam ;) 

A wy jakie macie marzenia do spełnienia? 
Był ktoś z was w Londynie? Co polecacie zwiedzić? ;)
Pozdrawiam Zuzia♥

5 komentarzy:

  1. Masz bardzo fajne marzenia i łatwe do zrealizowania! :)
    Ooo jak ja już dawno u Ciebie nie byłam...ale teraz będę częściej tu zaglądała :*

    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same marzenia! :3 Mi także marzy się taki sam pokój, jak ten na zdjęciu.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    http://mikka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po prostu MUSZĘ kupić sobie nowego MacBook'a... mój komputer, no cóż, nie służy mi już.. Też marzy mi się Londyn;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo bym chciała pojechać do Londynu:) Pozdrawiam, milkimary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam białe wystroje pokojów! Również bym chciała białe ściany ;)

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)