niedziela, 15 marca 2015

Nowości! ;)

Hejka. Znów dawno mnie nie było :/ Dziś przychodzę do was z małym halu ;)
Zazwyczaj mam już gotowe zdjęcia lecz nie wiem czemu ale zapominam je przesłać z telefonu na komputer. Dziś przesłałam sobie parę zdjęć nowych rzeczy ;)

Tak więc zaczniemy od płaszczyku i szala. Płaszcz sam w sobie jest elegancki. Nie widać go niestety zbyt dobrze na zdjęciach, lecz może w następnej notce pokaże go wam lepiej ;)
Szalik dostałam na urodziny od brata i od razu się w nim zakochałam. Jest duży, długi i ciepły. Idealny na duński wiatr ;) Szalik jest z Pieces, a płaszcz z Only.


Kolejną rzeczą są buty♥ Buty to moja ulubiona rzecz garderoby ;) Która dziewczyna nie kocha butów, tak w ogóle ;)
Już od dawna zastanawiałam się nad tym że muszę sobie kupić jakieś czarne buty. Wypadło na Nike Satrine. Na początku myślałam nad Nike Janoski lecz te bardziej mi się spodobały ;)

Kolejnym prezentem na urodziny była bransoletka z pandory. Jest bardzo delikatna, rzemyk jest czarny, a czerń mi się coraz bardziej zaczyna podobać ;)


Nadszedł nareszcie czas i kupiłam sobie mgiełkę Victoria's Secret. Tym razem kupiłam sobie truskawkowo-szampanowy zapach. Pachnie przepięknie ;)

Kolejnym prezentem na urodziny była wielka torebka. gdy do szkoły noszę komputer i segregatory to potrzebuję większych toreb. Często po szkole chodzę na siłownie i zanim dostałam tą torebkę musiałam nosić dwie torebki lub torebkę i plecak w którym miałam sportowe ubrania. Teraz wrzucam wszystko do jednej torebki i nie muszę się przejmować że nie będę miała miejsca ;)
To tyle w tym halu ;) Halu kosmetykowe pokarze się niebawem ;) 

Z innych spraw ;) W ostatniej notce pisałam o moich marzeniach do spełnienia i jedno z nich spełniło się w weekend ;) Już szykuję dla was zdjęcia nowego białego pokoju ;)
Pozdrawiam Zuzia♥

2 komentarze:

  1. Wszytko cudne ale bransoletki z Pandory przebijają wszystko ;o :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem dlaczego, ale chyba buty najbardziej mnie pociągają jeśli chodzi o zakupy :D
    obs za obs? jeśli tak to zacznij i daj znac u nas w kom http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)