sobota, 23 maja 2015

Pożar...?! Dzieje się...

Hejka. Nie było mnie tu już ponad miesiąc :/ 
Za to działo się i nie koniecznie dobrze. Dowiedziałam się z jakich przedmiotów będę podchodzić do egzaminów ustnych. Testy wyglądają jak w Polsce gdy ktoś kończy studia. Duże zamieszania się narobiło i oczywiście mam urwanie głowy. Podchodzę do matematyki, wiedzy o społeczeństwie, Duńskiego, Angielskiego i fizyki/chemii. Najbardziej przejmuję się wiedzą o społeczeństwie, bo nie interesowałam się zbytnio duńską polityką a teraz muszę wszystkiego się nauczyć. Myślę ze jakoś to zdam. 
Jak już wspominałam nie działo się koniecznie dobrze. 3 tygodnie temu gdy wróciłam z pracy zobaczyłam że mój dom stoi w płomieniach. Straszakom udało się ugasić pożar lecz garażu już nie ma i do tego 2 pokoje, łazienka, przedpokój i kuchnie są do odnowy. Szczęście że mieliśmy ubezpieczenie, więc ubezpieczalnia wszystkim się zajęła. Dostaliśmy nowy dom na czas remontu (około 3-4 miesiące), lecz prawie wszystkie rzeczy są do czyszczenia. Z racji tego że moi rodzice nie znają dobrze duńskiego to ja się wszystkim zajmuje. Tydzień temu dostałam mój komputer wyczyszczony, a wczoraj parę ubrań które już wyprali. 
Przed pożarem byłam w Londynie na zakupach i wszystkie moje rzeczy są w wielkim praniu. Lecz zdążyłam zrobić parę fotek które teraz wam wrzucam ;)


Sukienka Victoria's Secret PINK

A wam jak się układa?
Też macie urwanie głowy ostatnio?
Pozdrawiam Zuzia 

1 komentarz:

  1. Niebezpiecznie, dobrze, że byliście ubezpieczeni. Urwaniegłowy mam bo musze dyplom robić ;/

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)