wtorek, 3 listopada 2015

116.

W ostatnim poście narzekałam na jesień, lecz gdy teraz się dobrze zastanowię to myślę że jesień ma także dobry strony. Gdy wracam ze szkoły moment i robi się ciemno lecz gdy robi się ciemno to ja tak naprawdę wtedy zaczynam lepiej myśleć. Zazwyczaj odrabiając lekcje zapalam sobie świeczki, pije ciepłą herbatę i otulam się kocem. W jesień mam też więcej czasu by zadbać o swój wygląd. I na chwile relaksu pomiędzy szkołą, pracą i "zabawą" w tłumacza. W jesień udaje mi się wszystko zaplanować, więc mam czas na wszystkie rzeczy. Oczywiście są też takie dni gdy nie uda mi się zrobić nic z listy, te dni są zazwyczaj gdy wracam ze szkoły i pracy o 19 i nie mam sił by zrobić cokolwiek. W jesień chodzę też wcześniej spać, więc nareszcie się wysypiam. Przez 5 miesięcy gdy nie mieszkałam w domu miałam problemy ze snem, a teraz nareszcie mogę spokojnie spać. 
Na koniec wstawiam wam parę fotek z lepszego jesiennego dnia w Danii.

A wy jak postrzegacie jesień?




Pozdrawiam Zuzia 

4 komentarze:

  1. Mi osobiście jesień nie sprzyja z nauka, nie lubie sie uczyć gdy za oknem jest juz ciemno:(
    Ale super, ze tobie sprzyja ta jesienna atmosfera i nawet jestes lepiej zorganizowana:)

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie lubiłam jesieni, ale w tej pozytywnej, złotej odsłonie jest całkiem ok :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień czasem bywa fajna, ale jak jest ładna pogoda,
    zapraszam do mnie na konkurs, gdzie do wygrania jest wymarzona torebka
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień jest bardzo fajna ;) dużo pięknych kolorów ;) fajny okres ba robienie zdjęć ;)
    http://anthonytom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)