piątek, 16 grudnia 2016

16-12-2016

Już dawno mnie tu nie było. Ponad rok. Co się zmieniło?
Trudniej mi jest pisać po polsku. Zmieniłam szkołę, Dostałam dwie nowe prace, zdałam prawo jazdy, byłam w Londynie, zupełnie sama. Ścięłam włosy, poznałam nowych znajomy. Poświęciłam się nauce, teraz nazywają mnie kujonem. Zmieniłam sposób bycia, lub stałam się bardziej doroślejsza. Pamiętam jak zaczynałam tego bloga w 7 klasie. I oto jestem 5 lat później. Nie będę was zanudzać, jeśli w ogóle ktoś to przeczyta. 
Pozdrawiam i pozostawiam waz ze wspomnieniami. Pomyślcie ile w waszym życiu się zmieniło. Z czego jesteście dumni w tym roku?
Nuta na dziś Long Way Down- Tom Odell






Pozdrawiam Zuzia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)